HEEEEEJJJJ!!!! Jag lever=)

Nepp......jag är inte död! Jag lever för fullt! Men jag har bara varit lite oengagerad i denna sida det sista!

Liten återblick:

Barnen går i skolan o dagis.
Jiggan pluggar.
Jag jobbar!

På fritiden åker barnen skridskor, leker med kompisar och gör läxor! Det är ungefär det som händer. Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället........förutom att vi varit 2 underbart sköna veckor på Gran Canaria=)))) Vilket underbart ställe! Helt sjukt vackert, varmt, havsbad, poolbad, gott att äta OCH gott att dricka=)
En iskall gin o lemon är inte fel när solen värmer! DET blir min sommardrink=)

Vad händer med bloggen nu då??? Jo, jag ska ta mig i kragen och FÖRSÖKA att uppdatera er lite oftare. Om det lyckas vet jag inte, men ett försök är gott nog;)

En underbar bild från ett underbart Maspalomas:
Ludvig, min stora kille=)))

Nästa januari åker vi till Thailand i 2 veckor=) Bokat o färdigt=))) Tack till min underbara mamma som spenderar så mycket pengar, kärlek o kraft till oss alla, så vi har möjlighet till dessa underbara resor där vi kan umgås allihop=) Jag älskar dig!!!


Nepp......en ny arbetsvecka inleds i morgon, vilket innebär att jag måste vara pigg o fräsh!
Så......sängen - here I come!

God natt alla därute (om jag nu har några bloggläsare kvar)!

Kommentarer
Postat av: AC

Hej gumman...

JAAA saknar dig med hjrtat... MYCKET!!!

Och JAAA vi ska allt rycka upp oss med kaffe o tjatandet :P

Som sagt, livet flyter ju på och tiden går fortare än vad man tror, eller hur??

Kram

2010-02-15 @ 06:47:34
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: Natalie

Klart du har! Vi finns här och väntar och väntar! :)

Ett inlägg är bättre än inget, så känn ingen press för då blir det inge roligt att blogga.

Bilden på Ludde är så underbar!



Ha det så bra!

Kram kram

2010-02-15 @ 16:00:08
URL: http://nataliesegnablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0