OJ OJ OJ!!!!

Nu var det verkligen längesen jag var här inne o skrev nåt! Jag skäms verkligen=(
Men, nu så kommer det ett inlägg=)

Vad har hänt sen sist? MASSOR! Jag jobbar på som vanligt! Jiggan är "hemmafru" (hehe). Tar hand om hus o hem, barn o allt som hör till! Jag tror att han tycker det är ganska skönt faktiskt, även fast han vill ha jobb. Men det kommer vä snart det med!

Barnen ser fram emot sommarlov som inträffar om drygt 1 månad........sjukt vad tiden går fort!!! Fram tills dess är skolschemat fullspäckat som vanligt vid den här tiden på året. Det är "hälsoveckor", klassresor, utflykter, utvecklingssamtal, disco etc. Men kul har dom i alla fall!

Jag har inte fått in några kort från Teneriffa än! Vår dator där korten ligger, har problem med något nätverksaggregat eller nåt. Hoppas vi snart kan fixa det=)

Förra helgen var jag på återföeningsträff med alla som jag gick tillsammans med i 9:an. KUL att träffa alla igen=)

Snart fyller mormor 80 år!!!! WOW, en ålder att se fram emot=)

Tante Maja; GRATTIS till nytillskotten! Jag hörde att det varit jobbigt, men jag hoppas att allt blir bättre nu=) Jag antar att du ha händerna fulla=)=) Kom snart o hälsa på!

Nu till helgen kommer Nanna o Jon för att spendera en natt här. Då blir det grillning o lite gott att dricka=) Kul ska det bli=)

Nej, nu har Grey's börjat!

So long..............Maria

Kommentarer
Postat av: Tante Maja

Takk for hilsen :) Jo her har vi hendene fulle ja , men det kan jo dere alt om ;) Hehe... Nurka begynner og bli "store nå. Gleder oss masse til og komme nedover og vise de frem. Forstår ikke helt hvorfor men , før vi får kommet må vi ha en større bil , hihi.. Får vi tak i det før pinse kommer vi nedover da. Håper vi får tak i en. Lengter nedover nå. Daniel ser så frem i mot og komme til gutta-boys og leke med de. Hils til alle :) STOR STOR kram fra meg

2009-05-16 @ 00:17:58
Postat av: Tante Maja

Henter bilen idag så da ses vi neste helg :) :)

2009-05-22 @ 15:03:16
Postat av: SaraLjung

Nu får du uppdatera! =)

Hoppas ni har det bra. Kram :)

2009-06-10 @ 13:24:43
URL: http://saraljung.blogg.se/
Postat av: Tante Maja

Du må ikke skrive så mye her, rekker jo ikke følge med jo.

2009-06-17 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0