URUSELT=(

Jag VET! Jag har inte bloggat på ett tag! Det känns som om dygnet skulle behöva ett X antal timmar till för att jag skulle hinna med allt jag vill göra. Men så är inte fallet!!!!

Ja, vad händer här hemma då? Livet rullar på i otrolig fart med enormt mycket jobb, skola, dagis, barnens kompisar, läxor, försök till lite tid till barnen, promenader, räkningar (USCH O FY) etc. Önskar verkligen att jag kunde räcka till lite mer!!!

Jag har även varit med om en jätterolig utgång i Uddevalla=) A-C mfl drog med mig på en oförglömlig resa=)))) En van som inte hade någon värme o som dessutom stoppade var o hur den ville......hehehe! Inte kul för vår chaufför Elin! Men, vi hade jättekul ändå=)

Annars händer inte så mycket.......eller ja, snaaaaart drar vi ju till Teneriffa=) Det ska bli helt underbart!!! På torsdag är det 1 månad tills vi åker=) UNDERBART! Sol, god mat, paraplydrinkar o ligga o slappa i solen dagarna i ända..........man kan ju alltid DRÖMMA med 4 barn.....hahahaha! Roligt ska det bli i alla fall. Jag har nu planerat kläder o packning till förbannelse. Kläderna ligger i prydliga högar och väntas bara på att packas ner! Eller ja, tills jag kan börja packa UTAN att skämmas......hehe.

Nä, nu ska jag ställa mig o steka pannkakor. Alltid är det nåt som ska fixas med.

Hoppas nu att ni fått ert behov tillfredsställt av mitt bloggande i dag. Jag riktar mig främst till klagomuren (Tante Maja, A-C o farmor). Hehehehe, nej då, skämt å sido=)

Ha det gott!
Bamsekramar Maria

Kommentarer
Postat av: AC

Postat av: AC

Fel fel fel.. hahahahha.. min dator hann ikapp mig??

Heeelt underbart.. ser du.. behöver ju faktiskt inte ta såååå lång tid eller hur??? och TÄNK sååå

många du gör glada :=)

Pöss pöss min sockertopp...

2009-03-03 @ 16:55:31
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: Tante Maja

Så flink du har vært idag da snuppa... Meeeen bilder da. Jeg må ha bilder også. Har jo ikke sett dere på leeeeeeeenge og det blir jo en stund enda til vi kan komme nedover. Jeg ligger jo og ruger på harde livet,men nå er det vel kansje bare 5-6uker igjen til nurka ser dagens lys. Når de er sterke nok kommer vi til dere erfarene tvilling foreldre , hi hi. Bilder Maja, bilder... Kram

2009-03-04 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0