tandlöst o stökigt

Joel har tappat ännu en tand. Så här fin är han nu:


Sugrör är det som gäller nu........hahahaha!

Timmie har varit hemma från skolan i dag igen=( Huvudvärk IGEN!!!! Inte kul.
Jag HOPPAS att huvudvärken är kopplad till förkylningen, måste snart söka för detta!

Ludvig har varit hemma från dagis i dag. Han hade ett kruppanfall tiiiiidigt i morse (läs 4). Otrevligt och inte kul när han inte får luft=(

Jag har vabbat i dag, i fall vi kanske varit tvugna att åka in med Ludvig. Nu är han hyfsat pigg igen=)
Så pigg att han kan ställa till med en ordentlig röra!!!


Han KAN han!!!

M o L har haft det jobbigt ett tag nu med sjukdomar som inte vill ta slut! Jag hoppas att ni vet att jag finns här för er. Och även att ni kan höra av er om ni skulle behöva hjälp. Det finns alltid nåt jag kan göra=)
Jag tänker på er och hoppas att allt går bra!                 *OROLIG*

Nu är det snart middagsdags hos oss. I morgon stundar jobb och skola igen..........sedan helg=)

Kram Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0