Nyår i bilder

Här kommer bilderna jag lovade=)

Nyårsafton:
 Ludvig somnade på nyårsaftons em. Bara så himla söt=)

 Marie-Lousie med en "frozen banana daquiry"

 Sanny, Bernt o Jiggan "laddar" inför kvällen=)

 Oliver, Timmie o Joel hade eget bord tillsammans md Tiara som väntade på att något skulle tappas ner på golvet=)

 Matdags. På menyn stod tacoröra med guacolmole (ingen "finmat" här inte, men nog så gott).

 Sanny   Ida (fullt koncentrerad)  Sara 

 Sara - vår egen bartender  Reslutatet - nåt blått o gott=)

 Grabbarna med jättetomtebloss


Joel


Oliver


Timmie

 Jiggan  Jag  En vaken Neo

Nyårsdagen inleddes med en långpromenad runt Hunnebo:









 Kolla in måsen högst upp på kyrktornet=)

2/1 - Ida 20 år


Stolt 20-åring med Neo i famnen=)

 Johnny  Nina o Kicki  Jag

 Neo  Sara  Joel, Kevin o Robin


Ludvig som cowboy=)

 Lille Skutt!

Jaha=) Nu har ni fått min nyårskavalkad i bilder.
Och Sara - JAG VAR SNÄLL MOT DIG NU!!!! - KOM I HÅG DET=)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: SaraLjung

Jag ska komma ihåg att du var snäll mot mig denna gången :) jag hade jättekul hos er men tänkte bara påpeka att jag var faktiskt också med och köpte minneskortet :P

Tack för en jättekul nyårsafton med god mat och roliga folk :D hoppas ni har det bra :)

Kram

2009-01-10 @ 18:02:58
URL: http://saraljung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är lycklig så det sprudlar :)

Tack, är en anings nervös!

2009-01-13 @ 08:14:09
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0