Lördag

Jahapp, så var det lördag igen=)
I går hade jag semester och vi tog då chansen att fixa våra pass i Uddevalla. Dock blev Joel besviken! Eftersom vi var på polisstationen ville han självklart träffa en RIKTIG polis, men det fick han inte!
Allt gick bra i alla fall. Vi var där i ca en timma!!! Det tar en stund att fylla i papper o ta kort på 6 pers=)

Efter polisstationen var avverkad styrdes kosan mot barnens gammelfarmor o gammelfarfar. Där bjöds det på hemmagjord smörgåstårta och fika efter det. Proppmätta åkte vi till Ö&b för att inhandla lördagsgodis tills i dag!

Vi åkte vidare till barnens gammelmormor, där vi satt och pratade en stund=)

Kul att se dom allihop=) Trots att vi bor ganska nära så blir det inte att vi packar oss in i bilen för att åka dit=( Kanske för att veckorna flyger i väg med allt vad heter skola, jobb, dagis o annat!!! Men, det hade varit kul att träffas liiiiite oftare=)

I dag började dagen med sovmorgon för min del=)
Dock blev det "bara" till 9:30.......men det var något i alla fall=)
Joel har varit på kalas i dag o Timmie o Oliver hos en kompis. Det gav lite bonustid till lille Ludde=)

Mamma kom på besök i dag också. Kul att hon tittar hit med jämna mellanrum!!!
Mamma, jag, Oliver, Timmie o Joel tog en promenad till Mickes skoaffär. 50% på ALLA skor=) Det är då man ska slå till!!!! Och så fick det bli. 6 par skor för 1300:- INTE ILLA=)
Oliver, Timmie, Joel o Ludvig fick varsitt par gympadojjor. Mamma köpte ett par snygga svarta o jag fick ett par sandaler. NÖJDAST=) Poängtera FICK!!!!! Tack till min underbara mamma=)

Efter middagen har Ludvig badat i badkaret. En riktig favoritsysselsättning=)
 

I förmiddags sov han en stund och kolla in vad han har i handen=)

En minitumstock....hehehe!

Over and out for now=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad härligt med resa. Jag ska försöka komma iväg jag med... själv med vänner. Det är underbart med barn, men man ska inte glömma av sig själv heller... så att säga:-)

Teneriffa tycker jag är urmysigt!



2009-02-01 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0