Javisst=)

Jaha.....nu har jag fått gliringar från en tvillinggravid norska (per mobil) att jag bloggar för dåligt. Så jag får väl lägga manken till o slänga in ett inlägg=) Så Maria (aka Tante Maja); håll korpgluggarna öppna=)

Vad händer här? Jag jobbar, jobbar, jobbar och dess emellan  försöker jag att få tid med mina barn. Det känns som om jag inte finns där för dom alls just nu=( Lite trist känsla!!! Men, samhället är uppbyggt på arbete och då får jag sälla mig till mängden!

Oliver, Timmie o Joel har skolan att tänka på och efter det finns det inte mycket annat än kompisar=) Skönt är det att de i alla fall har kompisar! Jag tänker ofta på barn som inte har någon vän och som inte får det utbyte som bara kompisar kan ha emellan sig. Usch!!!

Nu närmar sig, som sagt, Teneriffaresan=) Det ska bli så skönt=) Sitta vid poolen, sitta på stranden, umgås, sörpla på en drin o äta god mat. EN HEL VECKA=) Snacka om att bli bortskämd=)
Det jag beställt i klädesväg börjar att ramla in!!! ALTTID KUL! Sommarkläder till oss alla. Och det positiva är ju att de flesta rear ut just sommarkläder just nu! Det ska jag komma i håg till nästa år (och nästa och nästa.......)! Mycket snyggt blir det i alla fall=)

Min mamma var här i helgen med nya gardiner till vardagsrummet. SKITSNYGGA!!!! Vit botten med mönster i grått, svart o rött. Det plockade upp färgen i mattan o kuddarna i soffan (det röda) samt överdragen på sofforna (grått). SUVERÄNT=) TACK MAMMA!!!!

I morgon gör jag sista dagen på jobbet denna vecka. På fredag har jag tagit semester för att åka till Uddevalla med hela familjen. Pass står på tapeten! Vi måste ju ha pass innan vi åker till Teneriffa annars kommer vi inte långt=)

Nepp, nu ska jag sätta mig en liten stund i soffan och bara slappa.
I morgon ringer klockan 5:20=( MEN.......det blir lite längre helg=o)

Kram kram Maria

Kommentarer
Postat av: Tante Maja

Takk takk, hihi. Stor kram till er alla.

2009-01-28 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0