Jag lever!

Japp, jag lever ännu=)
Har bara häcken full med skolstarter, sjuka barn, jobb i MASSOR, inskolningar på jobbet, hus & hem samt att försöka vara en glad mamma!
Perioden nu efter jul och nyår har varit, minst sagt, hektisk.

Så NEJ!!!!!! Jag har INTE lagt ner bloggen.
SÅ lätt blir ni inte av med mig=)

Nu ska jag snart lägga mina sockertoppar.
Sedan dröjer det inte länge innan jag själv sussar sött. Jag börjar 6 i morgon (åker 5:20 ca) och behöver alla timmar jag kan få!

Nej, adios från mig <3

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: MArie

NICE att du slänger in ett inlägg iaf..

Älskar att veta att du lever o att du har häcken full ;) höhö

2009-01-13 @ 20:41:59
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur för dig det ;)

Du är verkligen en supermamma! Aldrig att jag skulle orka ditt tempo!!

Kram

2009-01-14 @ 14:43:43
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0