Gott nytt år

Gott nytt år till er alla ute i bloggvärlden=)

I dag (kl.06:25) fyller jag 36 (????) år=)
Jag känner mig INTE som 36 utan snarare som 26!
MEN, NÅGON har väl kollat fel på årtionde (hallå mamma).......hahahaha!

Well, jag kommer tillbaka senare för att uppdatera om vad som hänt detta nyår!
Med bilder och allt!

JENNY: Eftersom du nu slutar blogga så måste vi börja träffas för fika eller att bara tjata en stund. Jag kan inte vara utan dig=)

MARIE: Mitt nyårslöfte till dig blir att vi ska umgås mera! KAN det vara möjligt???
Jag saknar dig gumman!

ANNA: Jag VILL börja umgås med dig, men är osäker på i fall du vill=)

Til min mamma: JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT!

Till min familj: TACK FÖR ATT NI FINNS=)

Och till alla som känner sig träffade: I love you all=)

Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kram Maria (Maja)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, kaffe!

Nu när jag inte bloggar har jag ju massor av fritid=)

Jag kommer att hinna med h u u r mycket som helst=)

2009-01-01 @ 18:46:44
Postat av: Anonym

JAAA gumman.. D tycker ja låter bra..

Funderar på SERIÖSA vin/umgås kvällar, en stående i veckan.. BARA tjejer...

Prata skit o UMGÅS =)

Bara att d ska passa alla.. Hmmm..

D löser siG =)



Me love u!!

2009-01-02 @ 00:08:27
Postat av: Anonym

Men OJ vad gulligt!

Det behöver du inte vara osäker på, jag vill jag vill :)

Styr upp kaffe, multisms är bra grejer.

Kram och gott nytt år på dig!

Och grattis i efterskott såklart!Kramar

2009-01-05 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0