Payback=)

Jaha!!! Vi är tillbaka från Teneriffa, och vi har haft ALLT man någonsin kan önska sig! Fint väder, otroligt fina lägenheter, god mat, gott att dricka, utflykter, otroligt bra resesällskap. Helt enkelt EN PERFEKT RESA!!!!
Den vi ska tacka för det är min kära mamma. Utan henne hade det aldrig blivit av!
TACK MAMMA! JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN DU KAN ANA=)

Min kära svägerska Natalie har lagt ut ett "bloggfoto" av mig. Kolla in: http://nataliesegnablogg.blogspot.com/. Inte vackert, men jag har också några trumf i skjortärmen......hehehehe!

Kolla in:


Nice nice......hämnden är ljuuuuuuuuv=)

Fler kort kommer under helgen!

Kram till er alla! Maria

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha, jag tar den! :) Humor!



Det var verkligen en toppenresa! Ser fram emot mer bilder.

Må så gott!

Kramar

2009-04-18 @ 09:50:40
URL: http://www.nataliesegnablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0