Vansinnigt trött!!!

Jag är så trött!!!
Att börja jobba igen tar verkligen musten ur mig!
Jag har INGEN energi överhuvudtaget.
Springer dagarna långa på jobbet efter barn i ålder 3-5 år och kommer hem till mina egna 4 underbara barn (som också kräver massor) och springer lite till!
Hoppas att nästa vecka blir bättre med rullande schema=)
Inte samma varje dag, men ändå ganska hetsigt.

Vad annars?
I går möblerade jag om Oliver o Timmies rum (efter jobbet).......det blev jättefint=)
I dag har jag sprungit upp och ner med ren tvätt, så att det slutligen hamnade i garderoberna! Gött=)
Nu ska jag sätta mig och skriva schema för barnens fritids/dagis framöver.
Sedan ska jag fylla i en "hälsoprofil" som jag fått från jobbet. Dom undrar hur vi alla mår......och det är väl omtänksamt=)

Men först........IDOL 2008=)
Skönt att bara slappa=)

Ha en underbar kväll!
Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Dags för uppdatering Maja!!!

2008-09-15 @ 20:26:48
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0