Söndag

I dag har jag städat nästintill hela dagen!
I går tog jag Oliver o Timmies rum från golv till tak. I dag var det dags för resten av övervåningen!
Skönt att det är gjort inför veckan som kommer=)
Dammsugit och tvättat har jag också gjort!
Så nu är det rent här hemma=)

Marie tittade precis förbi=) *Glad*

I dag drar brorsan med familj tillbaka till Sthlm igen och gubben min åker därifrån nu.
Nu är Jiggan ledig hela veckan och barnen får vara lediga från fritids och långa dagar.
Ludvig går bara 8:30-11:30. Det kan han behöva efter förra veckan!!!

Nu ska jag slänga i en ny tvätt och bära upp det som är vikt och färdigt!
I dag har jag enormt mycket energi........vet inte varför!!!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trevligt att höra att du överlevde veckan=) Hoppas att du hinner njuta av jobbet mer denna veckan då.

Kram

2008-09-09 @ 08:37:33
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0