Mår INTE bra!

Nej jag är inte sjuk........fysiskt.
Psyket spelar mig ett spratt.
Det är FÖR MYCKET nu!
Gillar det inte. Är helt darrig och skakig. Gråter för minsta lilla. Allt känns övermäktigt.
Inte nog med all skit så blir det bara VÄRRE!
HUUUUUUUR??????
Mår dåligt inombords.....undrar varför livet är så här!
Håller skenet uppe för barnen och jobbarkompisar fast allt inom mig bara rämnar.
HUR länge orkar en person och hur mycket skit ska jag behöva ta?
Vill inte ha det så här längre.

Kramar en nervig Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

I'm here!!

Give me a call.. Ja e LITE för pank för o ringa..

U know me.. haha

2008-09-21 @ 19:36:29
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kanske du ska försöka ta det lite lugnare ett par veckor. Be någon annan hämta Ludde på dagis eller skjuta pojkarna till olika aktiviteter... det tror jag hjälper massor.

Tänk på att du reagerar så här för att din kropp vill visa dig något.

Inte sagt att din kropp inte klara tempot (du är ju ung!!!), men den kanske behöver längre tid på sig att komma in i den nya vardagen. Nu blev det ju faktiskt dubbelt så mycket jobb över en natt.

Tänk va skönt att sätta sig i bilen och känna att när "jag" kommer hem så behöver jag bara vara hemma. Andra hjälper "mig" att skjutsa, hämta och lämna.

Jag hjälper dig gärna!

Kram

2008-09-21 @ 20:20:35
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: maggan

När allt är som svartast, finns det ljus där man minst anar det. Du fixar även detta.

2008-09-25 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0