Längdhoppstävling=)

Nu är vi nyss hemkomna från Konsum och lekparken.
Min bror är liiiiite galen av sig och kom plötsligt på att vi skulle ha längdhoppstävling i lekparken!!!
Dom tävlande var:
-Kenneth (min bror)
-Natalie (min blivande svägerska)
-Felix (barnens 4-årige kusin)
-Moa (barnens 2-årige kusin)
-Oliver
-Timmie
-Joel
-Ludvig
-Min mamma
-Jag
Vilken skara=)
I vilket fall som helst så är min bror lika spänstig som han var på högstadiet........han skulle lätt kunna börja träna och vinna allt i sin väg=))))
Alla gjorde sitt bästa och det slutade med att Kenneth vann.......inte helt otippat!
MEN........för att vara PEDAGOGISK så vann ALLA=)))
Barnen (och vi) hade jättekul och många goa och sköna skratt blandades med svett=)

Före tävlingen proppade vi i oss massor med pizza......så vi hade alla skäl att ha ett träningspass!
Men det var kul, spontant och helt underbart roligt=)

*Undras just hur många som såg oss och fick sig ett gott skratt*

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Japp, beställningen är mottagen. Jag sätter igång med den snarast och håller på tlls den är färdig... vi ses 2014.

=)

Kram

2008-09-05 @ 19:31:49
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0