Krupp=(

I går kväll blev jag rädd!!!
Jag hade precis krupit ner i sängen när Ludvig "hostade" till. Han lät som en hel skogsmaskin och lite till!!!!
Väste och "skällde". Inte kul=(
Ringde till min mamma och fick rådet att ta ut honom i friska luften.
Ludde frös och rosslade. Jag frös så jag skakade.
Lysekils sjukhus nästa.
Där var det lugnt och stilla så Ludvig fick hjälp av 2 sköterskor och en läkare=)
Cortisonet dracks upp och adrenalinet inhalerat och 10 minuter senare bokstavligt FLÖG han omkring=)
Hög som ett hus!!!!
Skönt att andningen nästan återgick till det normala=)
Hem igen och var inte i säng förrän närmare 2:30!
Surt var det att vakna 6 i morse för att få i ordning alla skolbarn samt att ringa till jobbet, dagis och fritids för att varsko om uteblivet jobb/dagis/fritids.
I dag har jag och Ludvig gått omkring som i en dimma av trötthet (han lyckades sova 20 minuter).
Plus att det varit rena fritidsgården här hemma, med ungar högt som lågt! Totalt 9 ungar!!!!!

Nu är det snaaaart läggdags och det ska bli så skönt när mina små godingar sover!
Sedan ska jag samla mina tankar och försöka komma underfull med vad som händer i mitt liv just nu.
Inte lätt!!!!!

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: AC

Hej gumman... Ja, jag tror nästan att vi skulle krypa under samma täcke och bara ligga och fnissa åt alla andra... Eller vad tycker du hjärtat..

Nu får vi allt slå slag i saken och ta oss i kragen och dricka kaffe????

2008-09-18 @ 11:12:14
Postat av: Jenny

My och Alexander träffade Ludde idag, jättemysig grabb tyckte han!

Hoppas att han mår mycket bättre!

Kram

2008-09-18 @ 13:45:01
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: M.J

Gumman !!

Supermum, men du orkar inte hur mycket som helst..

Ja finns här o d e bara o ropa på hjälp elle bara ren jävla stöttning i vardagen..



Kramkalas!

2008-09-18 @ 16:21:12
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0