gårdagen

I går var verkligen en lyckad dag för mig=)
Min mamma kom på förslag att vi skulle ta en tur till skogen och grilla korv.
Sagt och gjort. Vädret var toppen=)
Ryggsäckar packades och korv inhandlades.
Sen bar det i väg.
Skogen i Bovall var vårt mål.

Efter en liten promenad var vi framme.
En brasa fixades och jag och barnen letade grillpinnar.
MYSIGT=)
När vi ätit lektes det en stund för att sedan bära av mot kiosken och lördagsgodis!
En lååååång promenad blev detoch det var toppenskönt.

Inget tjat om kompisar, inga slagsmål=)
Underbart=)

I dag är det lika fint väder ute (om inte finare) och nu ska jag snart gå ut med Ludvig. Vi behöver båda frisk luft=)
Oliver o Timmie är ute med kompisar och Joel inväntar även han kompis.

Summa summarum så var det en riktigt mysig och bra dag i går! (Bilder kommer)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det lät ju jättemysigt. Vart ligger skogen i Bovall?

2008-09-21 @ 13:18:20
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: maggan

En underbar dag med min dotter och mina fina pojkar. Hoppas att vi snart kan göra om det.

Mamma

Du vet var jag finns!!!!

2008-09-25 @ 22:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0