En riktig vän=)

Innan jag slänger mig i säng (som jag lovade i förra inlägget) måste jag bara berätta för er vad som hände härom dagen!
I Tisdags när jag och barnen kom hem från jobb/dagis/fritids så kom Malin strax efter.
Hon hade (HÖR OCH HÄPNA) lagat mat till oss så att jag slapp efter en lång jobbig dag=)
Underbara, snälla o rara Malin=)
Lasange blev det och det smakade SÅÅÅÅÅ gott!
Malin har (som nybliven tvillingmamma och som nu är 3barnsmor) stått och lagat LASANGE till OSS!!!!!
Jag blev så glad, så rörd, så upplyft av tanken att hon gjort detta för att underlätta för mig.
Jag måste bara säga att du är en riktig vän, en underbar och förstående vän och en otroligt älskad vän!

Tack Malin.......jag hoppas jag kan återgälda dig någon dag=)
Jag tycker om dig=)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Jag, som riktig vän, försöker istället bjuda in t fest med skratt o alko.. =)

Hehe..

Fast å andra sidan Maja, Ja finns här !!

JA e öppen för allt.. haha..

Ja gör inte mat, ja kommer o äter.. skrattar



Imorrn dårå, glöm inte att ANDAS.. Ja kommer "mentalt" hjälpa dej, djupa fina andetag, låt känslorna svälla över, ANDAS..



Jag älskar dej !!



(O d där med att ja fyller, JO TACK JAG VET )Hmmpf.

"Gillart inte"



TAck o hej för mej !!

2008-09-05 @ 00:42:31
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag säger som Marie, låt känslorna svälla över. Det är skönt när man är ledsen- plus att du inte behöver tänka på att vara stark nför barnen, då de inte är där.

2008-09-05 @ 09:03:01
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0