Allt har klaffat=)

Ny dag - nytt jobb!
Nervöst, förväntansfullt och spännande=)
Allt har klaffat exakt som jag vill i dag!!! Hur kan det vara möjligt?
Uppe med tuppen.......barnen in i bilen.......lämning dagis/fritids.
Till jobbet, lärt känna många, BRA dag=)
Hämtning från dagis/fritids.......laga mat........Olivet, Timmie o Joel till judon......Ludvig duschen!
Fixa uppe.......lägga fram kläder.......väntar nu på de tre stora grabbarna.
När dom kommer blir det duschen för dom och sedan rätt i säng!

I dag har det gått så enormt bra för Ludvig på dagis=)
Han har lekt, ätit och sovit som om han varit där hur länge som helst! SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT!
En STOOOOOR sten föll från mitt hjärta=)

Nu kommer mina grabbar och duschen hägrar........vi hörs senare=)

Oj......glömde.......jag fick en JÄTTEFIN blomma av min mamma i dag för att jag böjade jobba=)
Det kommer kort lite senare!!! Tack mamma=)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Maja, du är en supermamma!

Jag tycker att du är så duktig och positiv och energisk! Blir du någonsin trött?

Vad kul att höra att allt gick bra på jobbet! Och framför allt att Ludvig känner sig lugn på dagis.

Kram

2008-09-01 @ 21:20:53
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hakar på Jenny!

Maja - the SUPERmum! :)

2008-09-03 @ 07:36:17
URL: http://annacsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0