Viktras?/Nordens Ark

Anna-Karin har varit på mig om min o Jiggans utmaning.
Vad som är sagt är ju att den som först går ner 10 kg först får shoppa för 3000:-.
Hur Jiggan ligger till just nu vet jag inte, eftersom han inte är hemma.
Men jag kan säga att det går trögt för mig=(
Kanske beroende på att jag gick ner 2 kilo under magsjukepärsen som hände INNAN vi startade.
Efter det har jag dock gått ner 1 kilo till=)
Önskade lite mer......men men!
Jag har uteslutit godis, kakor, cola (min stora passion), fet mat etc.
Däremot har jag ätit mer grönsaker och väljer knäckebröd i stället för bröd.
Försöker att uppdatera när han kommer hem och ställt sig på vågen.
Påminn mig gärna.........jag glömmer SÅÅÅÅ lätt=)

I dag drog jag, barnen o en kompis till barnen till Nordens Ark.
Vi välkomnades av en kort hagelskur......hahahaha=)
Vi lyckades att se dom flesta djuren och jag måste säga att trots 5 barn var det otroligt lugnt!!!

Fikade gjorde vi i varghuset=)
Lite kort:
 Här har dom hittat ett lodjur=)
 En VIDRIG orm            *Ryser*
 Spaning........efter djur eller tjejer???
 En "döskalle"
 En suddig varg (pappan i familjen)
 Tittut=)
 Jage på våta stenar.......hm! Hjärtat i halsgropen!!!
 Timmie o Ludvig  Joel o Albin
Oliver (i "pajastagen")  Alla 5=)  Timmie balanserar=)

That's all for now!!!
Vi hörs senare................kram Maria

Kommentarer
Postat av: Marie

FINA bilder gumman... Vill du att ja ska hjälpa din motivivation egrann =) Tjocko!!!!



I LOVE U... ;)

2008-10-29 @ 21:53:40
Postat av: Marie

* motivation

2008-10-29 @ 21:54:00
Postat av: Jenny

Fan, du är bra Maja.

Klart du klår Jiggan. Han kanske till och med har glömt det.

Jag har under att tag bara använt mig av kostcirkeln. Hälften av tallriken ska vara sallad, en fjärdedel protein och en fjärdedel kolhydrater. Jag blir hungrig lite fortare, men då gör jag alltid iordning två smoothies på morgonen eller kvällen innan som jag kan ta under dagen.

Jag ser verkligen på min kropp att det funkar.

2008-10-30 @ 08:37:43
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0