På väg upp? NEJ - ner IGEN=(

Ett telefonsamtal ändrade mina förhoppningar om att allt KANSKE kunde vara en liiiiten bit på väg tillbaka=(
Ett telefonsamtal som satte mig tillbaka till den hårda verkligheten
Något som ändå varit något att hålla i när det blåser storm i mitt liv
Men INTE!
Vad nu?
Hur ska detta kunna ordnas nu?
Trodde att jag kunde ha något som gjorde mitt liv lättare
Men mitt liv är INTE LÄTT!
Snarare tvärtom
Varför kan inget komma lätt utan att jag behöver kämpa?
Det finns alltid käppar i hjulet eller hinder att komma över.
INGET går smidigt

Tack min underbara mamma för att du stöttar och lyssnar när du egentligen inte skulle behöva
Du har tillräckligt och ändå upptas din tid av MINA problem!
Känner mig SÅ skyldig=(
Jag älskar dig mamma=)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har hänt?

Och hur mår du?

2008-10-08 @ 17:57:47
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äsch!!!

Ring bara =)

2008-10-08 @ 18:43:09
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0