OJ!!!

Nu har jag rensat Joels garderob samt även Oliver o Timmies kläder.
Ludvigs tog jag för någon vecka sedan=)
Sedan har jag gått igenom ALLA kläder från storlek 50 till 164 *PUST* och sedan stoppat dom i påsar=)
Så skönt känns det nu efteråt. Det var inte så kul under tiden med kläder högt som lågt!!! Men nu är det gjort.
Liiiiiite nostalgitrippar blev det också när bebiskläderna var framme=)

Jag lyckades också att skrapa i hop 10 papperspåsar med barnkläder till insamlingar.
Jag hoppas att dom kan komma till nytta hos något annat barn nånstans i världen=)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan fixa inför morgondagen.
Barnen har höstlov nästa vecka......och jag kan LOVA att jag är allt annat än poppis just nu. Mina barn måste nämligen vara på fritids o dagis hela veckan (utom i morgon då det är stängt). Men jag måste ju jobba.......hmmmm.....dilemma=(

I morgon fyller Jiggan år! Närmare bestämt 33!!! Vi får väl se om det blir något firande=)

Kramar från mig............Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

¨Är inte dagis öppet för imrogon. För My och Ludde?

2008-10-26 @ 19:50:42
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow.. du kan rensa iaf... Hihi



2008-10-28 @ 10:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0