Mer magsjuka=(

I natt vaknade Joel och skrek på hjälp!!!
Jag sprang in och då började han kräkas=(
Resten av natten kräktes han med väldigt kort mellanrum och var helt slut!
STACKARS LITEN=(
Han har sedan fortsatt under hela dagen, men nu äntligen verkar det som om han är lite piggare=)
Nu har febern kommit i stället!!!! Men lite feber kan jag ta! INTE SPY!

Undras just hur lång tid det tar innan resten av familjen ligger=(
ALLA (utom jag) har varit hemma i dag från skola/dagis.......jag har jobbat!

Malin...........jag tänker på dig i det svåra du haft. Hoppas nu att allt ordnar sig för din lilla docka. Det är på rätt väg=) Jag finns här om du behöver något eller om du vill ha stöd! Hör av dig!

Marie........du och dina familj finns i mina tankar nu när ni inte har det så lätt. Jag önskar och hoppas att det fixar sig till det bästa. DU är stark och likaså är han. Han fixar detta=) Slå en pling eller kom förbi i fall du behöver mig=)

Mamma...........åååååå, min älskade mamma! Du finns alltid där för mig när jag behöver dig. På alla tänkbara sätt! Du är beundransvärd och jag ser upp till dig=) Men nu är det DU som behöver mitt stöd och jag vill att du ska veta att jag ALLTID finns här i fall du vill prata, gråta eller skrika. Vill du att jag ska lyssna, då gör jag det. Glöm inte att du är SÅ ÄLSKAD och att du ALLTID kan komma hit!!!

Nej, nu har IDOL startat och det kan jag ju bara inte missa=)
Ha e underbar kväll everyhopa=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

TACK hjärtat !!

Ja finns här för dej med när du har d jobbigt !!

Vi faxar´t

2008-10-10 @ 21:56:46
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: malin

tack för omtanken. nu är vi hemma igen!!, alt bra, lite svårt att fatta att man e hemma igen bara..

vi kommer förbi ngn dag och kollar nya gardinerna respektive käkar chips under bordte... kraaamisar m

2008-10-12 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0