Manisk!!!!

Jag tror jag har ett beroende!
Vet inte HUR jag ska bli av med det!!!
Det KAN bli svårt!
Jag förstår personer i samma situation!
GUUUUUD vad knepigt det blev.
Det började som en grej och har nu vuxit till en STOR grej!!!!

Skämt å sido=)
Mitt nya beroende är handsprit!!!
Det är så lätt att sprita händerna efter att man gjort något.......eller när man inte gjort nåt.
Men nu har jag spritat det mesta i huset........handtag, micron, spisen, badrummen, golv (när Ludde spytt), tangentbordet....etc. You name it!!!
Det är ett under att jag inte spritar maten innan vi ska äta=)

Nej då, beroende har jag INTE och jag är heller inte manisk. Men det känns bra att få spritat av det mesta efter lång tid av magsjuka här hemma. Jag hoppas att det äntligen vänt, Ludde är mycket bättre nu=)

Vi hörs senare!
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Marie

Sprit e bra... till mycket mohaha

2008-10-19 @ 17:29:15
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0