Lite blandat=)

I helgen har det verkligen varit 100 knyck som gällt......som vanligt!!!
I fredags var vi på Tumlaren och badade - kul=)
Oliver o Timmie hade med sig en kompis.
I går (lördag) var jag och mamma på IKEA........YES!!!! Men döm om besvikelse när vi upptäckte att "köks- och matt/textilavdelningen endast hade 5% av sitt utbud i butiken. Det var renovering. DÅLIGT av IKEA att det inte står NÅGOT ALLS om detta på nätet........då kanske vi åkt till Kållered i stället!
Men, jag blev inte utan saker för det=)
Det blev kuddar o täcken till alla barnen, madrass till Ludde, ljus i mängder, lampor, klockor och annat plock.
Jag längtar tillbaka redan=)
I dag har Oliver o Timmie haft barnkalas.......PUST!
20 (ja ni hörde rätt) barn här hemma........HJÄLP!
Men det gick ändå ganska bra!!!!
SKÖNT att det är över=)


LÅÅÅÅÅÅÅNGBORD=)

Lite kort från Oliver o Timmies födelsedag har jag också=)
   

Jag har SÅÅÅÅÅÅ många bilder från bröllopet förra lördagen och jag MÅSTE bara lägga ut dom.
Men inte nu, jag avvaktar lite=)
Ha en bra kväll=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: maggan

Gamla föräldrar ska man retuschera bilderna på!!!!

Jag kan skicka dig bilder, när jag är ung o vacker, så kan du publisera dem istället.

2008-10-06 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0