Inspärrad....

....men inte bakom lås och bom=)
Däremot inspärrad HEMMA med Timmie som är sjuk.
MAGSJUKA!!! Jag blir snart tokig av det här. Först ut var Ludvig, 4 dagar senare var det Joel och nu ytterligare 4 dagar senare är det Timmies tur. Så om 4 dagar är det väl Olivers tur=( Alltså på lördag!!!
Vi får väl se! Kul är det INTE i alla fall=(

Jag vet att jag varit ruskigt dålig på att uppdatera bloggen det sista. Men förhoppningsvis ska det bli ändring på det också! Jag vill ju så gärna visa er bilder från bröllopet, berätta vad som händer här hemma och flika in med några tankeväckare.

I går var en h****tes dag på jobbet! Först jobba 8-16, planering 16-18 och föreläsning 18-20..........PUST!
Hemma var jag strax efter 20:30!!!! Under tiden fanns min mamma här hemma med mina barn och skötte allt från duschning till matlagning! Tack mamma för allt=)
Jag måste ju hitta någon, alla dessa måndagar, som kan ta hand om mina barn. Dagis har ju INTE öppet till 20:30 precis. Och tur är väl det!!!

Nu ska jag snart påbörja middagen till mig och grabbarna. Lax o pasta står på menyn i dag=)

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Fy F*n..

DÅ VARE MAGSJUKAN lilleman hade...

TUR att ja INTE fick d... Hmmpf

Hoppas allt går bra.. Ja kikar in när pesten lagt sej =)

2008-10-14 @ 22:13:37
URL: http://marijj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0