Hemma ännu!

Nu verkar det som om magen kommit i gång efter helgens magsjuka.......skönt=)
Oliver, Timmie o Joel är på skolan, men Ludde är hemma. Han har inte riktigt piggnat till än och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Lite hängig, lite feber och inte kommit i gång med maten än. För att vara ärlig börjar jag bli LIIIITE orolig! Nu sover han fortfarande (OBS! Klockan är snart 10!) men han har haft en jobbig natt stackarn!

I dag ska Oliver o Timmie till glasögonaffären för att göra en synundersökning. Timmie har den senaste tiden haft fruktansvärd huvudvärk nästan dagligen, vilket inte är roligt. Skolsköterskan har kollat på honom och nu är det dags för synundersökning för att utesluta brytningsfel. Hittar dom inget där får vi gå vidare till vårdcentralen!
Som förälder tror jag att det är väldigt lätt att måla upp det värsta scenorio som finns och jag hoppas nästan på att det ska vara så enkelt som ett brytningsfel!
Oliver åker med av bara farten=)

Nu ska jag gå upp och kolla till min lille 7-sovare=)

Ha en bra dag <3
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha höstblåsor i bakhuvudet, ang Ludvid. My har haft det=(

Lite feber, lite gnällig och ingen direkt matlust.



Kram

2008-10-21 @ 13:36:08
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0