helgen....

har varit ganska bra.
Blött och blåsigt, men desto mer att göra inne.
Jag har rensat igenom hela hallen, burit upp tvätt, rensat bland barnens ritsaker etc.
Skönt faktiskt att få gjort en del.
I dag ska jag fokusera på Joels garderob=)

I fredags kom min mamma med en pumpa. Den fick vi ju självklart fixa till så den blev halloween-fin=)

Nu står det ute på trappen och lyser upp tillvaron=)

Eftersom det regnat mycket så har fåglarna runt om ett naturligt bad/dricktillhåll utanför vårt fönster.
Där samlas mängder med fåglar och det är så roligt att sitta och titta på dom för barnen=)


I natt har Oliver o Timmie haft en kompis som sovit över här. Vid 22 kröp dom till kojs och var sedan uppe och VÄCKTE TUPPEN i dag morse!!!  04:00 VAKNADE DOM!!!!! 04:30 UPPTÄCKTE JAG ATT DOM VAR VAKNA!!!!
Det kommer att bli en LÅÅÅÅÅÅÅNG och jobbig dag i dag för dom=(

Nu ska jag påbörja allt som måste göras!

Ha en superduper dag.
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0