Hahahaha=)

I dag har jag återigen varit hemma med Timmie, men i morgon hägrar jobbet!
Konstigt - när man varit hemma med ett barn med magsjuka i några dagar så är det nästan som en befrielse att åka till jobbat!!! Det ska i alla fall bli skönt att komma i gång=)

Mina barn är smarta (det tycker nog alla föräldrar om sina barn) och i dag briljerade Ludvig ordentligt=)
Konversationen gick så här:
Ludde: Upp å leka???
Jag: Vi får äta lite mat först, men sedan kan vi gå upp!
Ludde: Kokej (Ok)

Efter cirka 2 minuter kom han igen:
Ludde: Mamma! Kom. Ludde visa nåt!
Jag: Vad är det du ska visa?
Ludde: Kom - VISA!!!
Jag: Ok.

Varpå han drar mig uppför trappen. Jag frågar återigen vad han ska visa, när han stolt svarar:
Ludde, mamma leka UPPE=)
Och då var jag ju tvungen att stanna kvar för att leka en stund med bilarna=)
Mycket smart uträknat av min 2-åring=)

Nu ska jag bära upp tvätt och annat pyssel som av någon anledning hamnar här nere!

Ha det gott så länge=)
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

=)

Smarting!

2008-10-15 @ 23:24:00
URL: http://jenniemarie.blogg.se/
Postat av: Ac

Mycket roliga inlägg av mig nu förtiden... hihiihhi

Blir bättre och bättre för varje gång.. hihihi

Tycker om dig.. Kram kram

2008-10-16 @ 08:17:35
URL: http://annacarin77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0