Bröllopsbilder - Brorsan o Natalie

Nu ska jag försöka att få in lite bilder från brorsan o Natalies bröllop.
BARA 1 månad senare=)
Here we go:

 Vackra Natalie, numera min svägerska=)
 Min underbara bror Kenneth=)
   Barnen o gubben
 Blåsigt!!!  Vackert=)  Morbror Mats o Eva
 Mormor o farmor  Mamma (lite suddig dock)
 Brudparet med barnen Felix o Moa=)  Såååå fina!!!


Efter giftermål på Sigges brygga och champange o snittar i sjöboden, styrde vi kosan mot Faltins magasin. Där var det god mat och fest ända fram på morgontimmarna=)

 Min plats=)  Billy o Yvonne  Ett gäng=)
 Mamma o Matte  Ett annat gäng=)
 Martin, brorsan o Putte  Felix under bordet=)
 Grannen till vänster  Grannen till höger med sambo
 Brorsan=)  Paket från Martin, Putte o Matti.
 Snygg bild=)  Tårtdags  Kletdags!!!
 Hahaha  Söta Moa  Sanna o Cissi
 Natalie i annan fin klänning  Svettigt på dansgolvet=)

Jättekul hade jag hela dagen o natten. Jag kände mig som 20 igen och röjde på rejält=)
TACK TACK TACK Kenneth o Natalie för en oförglömlig dag=)  <3

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Natalie

Wow vad roligt, återupplever allt igen. Saknar bild på dig däremot. Hmm... någon har du väl!?

Jättefina bilder du lagt upp. Kanske att en av dem inte var en favorit, men ni fick se min andra fina klänning iaf! :)

Dags för mig att lägga upp mina bilder kanske?

Massa kramar!

2008-10-30 @ 20:29:15
Postat av: Marie

God fucking damn va bilder.. JÄTTEfina bilder.. men hur orka du ??

2008-10-30 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0