Aktivt=)

I dag har jag återigen VABbat, men i dag har det långt i från varit lugnt.
Dagen började med att Marie stormade in strax före 8!!! INTE VANLIGT ATT HON ENS ÄR VAKEN DÅ!!!
Det är väldigt kul när hon springer in i genom dörren! Hon är verkligen en frisk fläkt=)
Lite senare kom Anna också.......KUL=)
Medans jag fixade lite kycklingsallad spelade dom Guitar Hero=)
Vem som vann??? Det avslöjar inte historien!


Ludvig var måttligt road till tjejernas spelande och Maries plötsliga skrik=)



Sedan bar det i väg till Kungshamn! Malin med familj var målet. Ville så gärna återgälda deras underbara gester när jag mått dåligt och fått mat hitkörd och även lagad här hemma.
Nu var det deras tur att ha det tufft med sjuka barn och inte heller så pigga föräldrar. Så i påsen fanns kycklingsallad, bröd, dryck, papptallrikar, plastmuggar, plastbestick och servetter.
Jag tror att det var uppskattat=)
Det kändes skönt att kunna hjälpa dom, när jag själv vet hur skönt det är när jag får hjälp. Man behöver det verkligen och känner sig omtyckt=)             UNDERBART=)


En av tvillingarna! Namn????? INGEN ANING! Lär mig aldrig!

Nästa lilla dam. Har heller inget namn på denna lilla docka=)

Aleida=) Skönheten själv=)

Väl hemma var det dags att hämta barn på skolan.
Min mamma dök upp med nya och grymt snygga gardiner till vardagsrummet. Nu ska dom bara strykas och hängas upp innan ni får se dom! TACK MAMMA=)

Nu har alla barn varit i duschen och snaaaaaart är det dags för sängen.
Skönt=)
Då ska jag BARA plocka fram kläder tills i morgon samt packa barnens ryggsäckar.
Lägga fram kläder till mig själv och kolla över väskan så alla nödvändiga saker finns däri.
Sedan ska jag SLAPPA=)

STORA kramar Maria

Kommentarer
Postat av: M.J

Hihi... nice bild.. Gillar´n =)

Tack för kaffe, frukost, sällskap o din gästfrihet =)

2008-10-07 @ 21:11:37
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: malin

tusen tack för supergod mat!!! men ännu mer för ditt stöd. du e en pärla. tjejen på les axel är alvie och hon på första kortet är alison. kraaaam m

2008-10-08 @ 07:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0