Viktnedgång?

Jaha! Jag är dålig på att uppdatera er om viktnedgången.........JAG VET!
Men här kommer lite i alla fall!
Jag står still på -1 kg.
Jiggan har gått ner 0,5 kg.
Så summa summarum: JAG LEDER=)
MEN, jag vet inte hur jag ska göra!
Jag står still just nu (vilket jag INTE tycker om).
Jag fuskar inte med maten, äter inget godis, dricker ingen dricka och mökar inte i mig bullar o kakor.
ÄNDÅ STÅR JAG STILL!!!!
Jag simmar och tar promenader (på jobbrasten). Så motion får jag också!!!

Nu tror jag att jag får ta till drastiska åtgärder!
För ett tag sedan beställde jag "Reduxin". Någon sorts tablett som ska hjälpa till med viktminskning.
Jag har inte provat dom än, men funderar strakt på i fall jag ska börja nu!!!!
Jag kan ju hoppas att dom fungerar bättre än min diet just nu=)

Nu är ni i alla fall uppdaterade, även om resultaten inte är så himla bra!

Ha en kanondag=)
Over and out.............Maria

Kommentarer
Postat av: Ac

Äter du EFTER att du tränat??? För då förbränner du DUBBELT så mycket gumman... Och JA du en av de tre :=)

Lycka till, tycker du är duktig....

Kram kram

2008-11-09 @ 10:04:25
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: eva

Jag håller på dig...de e trökt ibörjan,men du skall se snart rasar kilorna:)

2008-11-09 @ 12:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0