Vikten!

Nu har jag precis kollat vart vågen pekade, och nu börjar allt slit ge resultat=)

-4 kg=) (Fast egentligen -6kg sammalagt. Jag gjorde ju en rivstart med -2kg när jag hade magsjuka som tyvärr inte räknas).
Jiggan låg på -1,5kg förra veckan. Nu vet jag inte, han är inte hemma än!
Får kolla med honom sedan!

I kväll blir det simning som vanligt. Ska försöka att utöka liiiiite mer för varje gång!!!

Nu har jag putsat ALLA fönster på övervåningen och mellanvåningen och anser nu att jag är färdig med "adventsstöket".
Skönt=)
Nu ska det bara dammsugas! Och snart kommer Oliver o Timmie från skolan. Troligtvis vrålhungriga (som vanligt)!!!

See you later...........Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta tar du hjärtat !!

Jiggan kommer alltid va egrann lönnfet.. d ligger liksom i hans natur ;) haha..



Hann ju som du kanske märkte inte kika förbi förut.. Jävla larmtelefon..

Hade gjortet så fint för mej... men icke..

Me love u!!

2008-11-28 @ 01:27:41
Postat av: Jenny

Ojdå, läste visst inte din blogg igår?!? Det brukar jag ha som vana att alltid göra.



Åhh, adventsstök vad roligt!

Det ska jag börja med idag. I alla fall tvätta fönster (får passa på när det inte blåser).



Kraaaam

2008-11-28 @ 08:48:57
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0