Utmattad=(

I dag har varit en otroligt lång dag=(
Förmiddagen bestod av en kurs och sedan ännu en på eftermiddagen!
Efter det var min hjärna som bortspolad!!!
Inte nog med det........fortsatte sedan med att ha personalmöte!
Hemma igen vid 20-snåret för att lägga mina små juveler.
Nu har jag packat barnens ryggsäckar, plockat fram kläder och lagt fram Joels paket (han fyller ju 6 år i morgon=)  ).
NU ska jag alldeles strax kojsa för i morgon MÅSTE jag vakna vid 5 för att väcka alla, hinna med paketöppning, påklädning o tandborstning innan barnen ska landa på fritids kl 06:15!!!
OKRISTLIGT TIDIGT om jag själv får säga det!

God natt everybody=)
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0