Telia-snabba som få???

INTE ALLS!!!
Jag ringde Telia för att få en uppgift.
Först stog jag i kö i 10 minuter för att få reda på att jag var på fel ställe.
Kopplades till nästa ställe där jag OCKSÅ hade väntetid=(
När jag förklarat mitt ärende kopplades jag ÅTERIGEN vidare till "rätt" avdelning.
Kopplingen fungerade inte som den skulle, så jag fick avsluta och ringa upp igen!
Återigen fick jag vänta, men hamnade rätt=)
Där fick jag sedan veta att trots att jag hamnat rätt så fick jag vända mig till kundservice.........MORR!!!!!
(HUR KUNDE JAG HA HAMNAT RÄTT DÅ TRO???)
Ringde kundservice och allt löste sig TILL SLUT!

TRÖTTSAMT!!!!!!

Undras just HUR alla myndigheter FÖRKORTAR SIN TELEFONKÖ????
För detta var ett LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT samtal, som kunde varit kort!

Ciao Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0