Tabberaset i Hunnebo!

Ni har väl hört om "det stora tabberaset i Katthult"?
När Emil bjuder in alla på fattighuset och länsar allt i julmat.
Ungefär så såg det ut när jag satte fram middagen på bordet i dag=)
Jag stoppade in en hel kyckling i ugnen och räknade med att ha kvar till en god kycklingsallad i morgon till middag!
Men ack så fel jag hade!!!

Kycklingen före:


Kycklingen snaaaart färdig:


Efter middagen:


Endast skinn och ben kvar!!!!
Inget att hänga i julgranen precis.
Till kycklingen hade vi fullkornspasta, hackad gurka o majs.
RIKTIGT GOTT var det=)

Nu är det Bolibompa och alla barn har samlats framför teven.

Snaaaaart dags att lägga mina små gryn=)

Kram Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0