Pepparkaksbak!!!

Eftermiddagen har bjudit på pepparkaksbak med 6 (!!!!!!) barn!
Mina egna samt två kompisar.
Jag tror nog att dom allihop hade kul i alla fall + att hela huset fylldes med en härlig doft=)
JUUUUUUUUULEN är snart här=)

 Ludvig  Timmie  Oliver
 Albin  Joel  Liam

Lite hamnade i magen också under själva pepparkaksbaket=)

Efter de var gräddade, var det smakdags!
  

Sedan var det en hel hög kvar=)


Vi har även varit i kyrkan i dag och lyssnat på fin musik framförd av alla skolbarn i Hunnebostrands skola=)
Riktig julstämning!!!!

 Ludvig  Timmie med klasskompis
 Oliver  Joel  Daniel o Felix

Oj, mycket har hänt förutom det jag skrivit.
Bla har jag lagat lasagne till ALLA, vårt glasbord i vardagsrummet gick precis sönder och nu är Daniel här och hälsar på!
Oliver o Timmie är just nu på klassfest...........GUUUUUUD va stora dom är nu=)

Jag och Joel hade en diskussion i kyrkan i dag:
Joel: Mamma, kommer jag också få göra så som prästen sa med Jesus?
Jag: Vad menar du???
Joel: Ja men, du vet..........prästen sa att om man tror på Jesus så kan man räkna med honom (på vippen till att brista ut i gråt då han tror att dom andra i klassen ska få gör något han inte får. Han har ju valt att gå hem!!!!!!!)
Jag: Men lille gubben...... när man tror på Jesus så kan man RÄKNA med honom! Alltså vara säker på att han finns där när du är ledsen eller något annat!
Joel: (skiner upp) JAHAAAAAA!!!!! Jag trodde att dom andra skulle räkna något och att jag inte skulle få vara med!!!

UNDERBART=)

Vi hörs senare................Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0