Östhjälpen

Nu har jag äntligen fraktat i väg alla påsar med barnkläder som jag fick i hop för ett tag sedan när jag städade garderoberna!
Efter lite sökande hittade jag Östhjälpen här i Hunnebo, som mer än gärna tar emot kläder och annat man har liggande!
Det resulterade i 13 påsar (hittade en påse till) med kläder o en säck med gosedjur.
Det ska vid senare tillfällen fraktas till barn i våra grannöstländer som behöver kläder!
Det känns så skönt att bli av med alla kläder samtidigt som det känns underbart att kunna hjälpa andra barn/familjer=)

Nu tror jag att övervåningen behöver en genomgång=(
Konstigt hur fort det går att stöka ner däruppe!!!!
MEN, som det ser ut nu.............HJÄÄÄÄÄÄLP!

Ha en fortsatt bra dag!
Kramar Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0