Mamma Mia=)

Har nu precis sett Mamma Mia och den var helt suverän!!!
Vet inte riktigt vad exakt som jag tyckte så mycket om.
Handlingen i filmen eller musiken?
Jag tror lite av båda delar!
Musiken, för att den på nåt sätt är kopplad till när jag var liten (ÅÅÅÅÅÅÅH, jag kommer i håg alla gånger mamma satte på ABBA eller Baccara och båda två gick och diggade i lägenheten=) Fiiiiina minnen).
Handlingen kanske för att det var en ljus och fin film.
Allt slutade lyckligt för ALLA=)))

Det var, hur som helst, en otroligt bra film en lördagkväll!

Förresten!
Är det någon som vet om alla låtar i filmen är från ABBA?
Det finns 2-3 låtar som jag inte kände igen.
Det kan ju i och för sig vara så att det är lite "okända" låtar också.
Men är det någon som vet???

Nu väntar sängen=)
God natt.........Maria

Kommentarer
Postat av: alexandra axelsson

Bra Maria, vilken bra sida du har. Önskar att jag va lika bra som du på att skriva.

Ha det bra

kram Alexandra Axelsson

PS detta adress ovanför är till messenger

2008-11-24 @ 17:47:38
Postat av: Mamma

Alla låtar är från ABBA, eller iallafall skrivna av Björn o Benny.

2008-11-26 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0