Lördag!

Jag ska börja med fredag=)
I går efter jobbet åkte vi upp för att gratta Melissa i Hällevadsholm.
I går fyllde hon 15 år=)
Efter det åkte vi till kyrkogården i Bovall tillsammans med mamma för att fixa i ordning
Sigges grav. Det blev jättefint med lyktor, kransar och annat=) Skönt att komma dit en stund och bara tänka på Sigge!

I dag då?
Jo, i dag kom "Tante Maja", Daniel och hans flickvän Tina.
Vi käkade på Delfinen och hade allmänt trevligt.
Sedan åkte bäddsoffan i spelrummet ut. Den har verkligen sett bättre dagar.
Vi behöll dock "sittdelen" som blev till sittplats på golvet.
Glasbordet fick en ny plats i vardagsrummet.
Ludde är ju stor nog nu för att vi ska kunna ha ett glasbord där!

Alltså lite förändringar=)
Nu funderar jag på i fall jag har några snygga tyger. Jag vill nämligen sy överdrag till en bunt kuddar i modell större.
Det är tänkt att det ska bli till sittkuddar till barnen i spelrummet.
Vi får väl se vad jag hittar när jag börjar rota=)

Ha en fortsatt bra kväll=)

Kramar Maria

Kommentarer
Postat av: SaraLjung

Tjenare. Ja vi har det bra och roligt har =)

Imorgon ska vi till Disneyland och det ska bli kul =)

Ha det bra och halsa alla.

Kram

2008-11-02 @ 18:18:04
URL: http://saraljung.blogg.se/
Postat av: SaraLjung

Hej. japp det kan jag gora. ska kolla om jag hittar det.

Kramar

2008-11-03 @ 17:37:48
URL: http://saraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0