Lördag=)

I dag har varit fullspäckad med saker att göra!!!
Oliver o Timmie hade en kompis här (inte ovanligt direkt).
Tillsammans med alla barnen (5 i dag) bakade jag lussebullar.
Det gick jättebra=)
 Ludvig  Joel  Oliver
 Timmie  Arvid

Färdiga blev dom till slut och barnen var otroligt duktiga=)


*MUUUUUMS*

Jiggan o Timmie åkte för att handla förut och kom hem med blommor till mig=)


Jag fick även ett guldhjärta som jag kan hänga i granen och 2 tomtar som dekoration till blommorna=)
MYCKET UPPSKATTAT VILL JAG LOVA!!!!
TACK TACK TACK=)

 Hjärtat=)        Fiiiina tomtar=)

På kortet stod det att bord var bokat på Bella i kväll!!! MEN, som vanligt ska något hända så att vi inte kan gå.
Denna gången är det Ludvig som har fått feber (höööög feber). Så det får bli en annan gång!
MEN, i stället skulle det bli kräftor till kvällen (GOTT!!!!).

Joel försvann hem till Liam för att sova där.
Vi gjorde tacos till resten av gänget. Ludvig sov en stund! Oliver, Timmie o Arvid lekte.

Min mamma var här i går och bidrog till julstämningen i huset=)
Jag fick tre julstjärnor, en löpare till köksbordet, apotekets senap (den är ett MÅSTE på jul, bara sååååå god) och röda fina grytlappar=) TACK MAMMA=)

 Julstjärnor som lyser upp!
 Mitt julfina köksbord=)

Kvällsmaten blev tillsammans med ALLA mina underbara barn=) Joel ringde och ville hem!
Skönt att ha honom hemma igen=)



Underbart=) Kenneth o Natalie, nu skulle ni varit här och ätit rykande färska kräftor!!!
Ni får komma snaaaaart och glufsa i er=o)

Nu ligger barnen i sina sängar och håller på att somna.
I morgon blir det nya äventyr här hemma!!!
VAD? Ingen aning ÄN! Det återstår att se i morgon!

Ha en bra kväll <3
Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dina barn är lyckligt lottade. Ingen annan blogg får mig att känna mig så familjekär som din.



Kram

2008-12-01 @ 11:00:55
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0