Läggning, kött o allt annat!

Om 15 min är det dags!
Barnen ska i säng.
Efter det tar jag nya tag för att packa ur allt kött i bilen (MAAAAAAASSOR!).
Var hemma hos mamma förut och min underbara morbror var där med en hel gris.
Det slutade med att jag fick med mig hur mycket kött som helst=)
Nu klarar vi oss ett tag, vill jag lova=)

När köttet väl kommit i frysen är det dags att plocka fram kläder till alla barnen (o mig) samt packa ryggorna inför i morgon!
Schemat är fullspäckat vid den här årstiden!!!!
Det är lucia, julshower, klassfester, kalas, dop, julbord.........GUD! Listan kan göras LÅÅÅÅÅÅNG!
Närmast i tiden har vi min mammas födelsedag (i morgon)=)

I morgon blir det:
-Jobb 7-8
-Kurs 8:30-12
-Hem och hämta ungarna
-Joel spruta BVC 14:20
-Hem till mamma o fira

Hm........ungefär så här ser mina dagar ut HELA tiden!!!
Full fart i minst 200 knyck!
Kan bli påfrestande i bland, men det funkar!
NU, ska barnen i säng=)

Talk to you later............Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du säger att JAG har många järn i elden Maja...

Dock inte hälfen så många som du =)



Lust o va hundvakt i heljen ;) Hehe



2008-11-25 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0