I väntans tider=)

Och NEJ, jag är INTE gravid (gud förbjude!!!!).
Just nu väntar vi på att allt folk ska drösa in!
Vi bestämde för att ha ett litet kalas för Joel innan Jiggan åker i morgon, så han också får vara med.
Plus att jag o barnen har en sprängfylld vecka med låååååånga dagar på jobb och dagis/fritids.

Så i dag blir det kalas, lite hastigt påkommet=)

Övervåningen blev färdig i går. I dag hade jag riktat in min energi på mellanvåningen, men det blev ju som sagt ändrade planer! Sånt händer och jag får vara glad över det jag fick gjort i går=)))

Nu är tårtorna färdiga och kaffebryggarn är laddad. Kakorna ligger i sina paket och bara väntar på att få åtnjutas.
Och jag får inte äta NÅGOT AV DETTA!!!!! Hmmmm...........jag får väl tugga på en frukt medans alla andra vräker i sig!
MEN, jag måste erkänna att jag inte ätit vare sig godis eller druckit dricka i helgen Annars unnar jag mig en dag med godsaker, men har plockat bort detta också. Och jag är SÅ stolt över mig själv=)

Kram på er alla=)
Maria

Kommentarer
Postat av: SaraLjung

jag skriver på min nya iPod tuch så jag kan skriva på svenska nu :P

2008-11-09 @ 17:27:23
URL: http://saraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0