Hemma!!!

Jaha, så var det dags igen för nästa VAB dag!
Jag hämtade Joel från fritids i går vid 13-tiden för att personalen ringde efter mig.
Mitt hjärta mådde inte bra!!!!
Hängig, blek och småvarm.
TROLIGTVIS är det biverkningar från vaccinationen han fått, men jag är inte säker.
Han hade feber hela kvällen i går, men nu är den som bortblåst.
I morgon ska han (och Oliver o Timmie) sjunga i kyrkan kl.9, så jag hoppas att det går över!
Han har sett fram emot detta kan jag säga.

I stället för jobb i går (och i dag) satte jag i gång med adventsstakarna och stjärnorna.
Jag är färdig överallt förutom vardagsrummet.
Så i dag blir det byte av gardiner och putsning av fönster (kanske inte utsidan eftersom det blåser halv storm).
Annars vanligt småplock=)

Oliver o Timmie har gått till skolan och senare när dom kommer hem blir det HÅRKLIPPNING på alla barn!!!!
Dom måste ju vara fina i morgon och nu ser dom verkligen hemska ut i håret.

Nu ska jag sätta fart och få något gjort!
*Lite dåligt samvete för att jag inte kan jobba! I dag är det skogsavslutning med korvgrillning! *

Ha en bra dag så hörs vi senare=)
Adventiga kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0