Dop

I dag har vi varit i väg på dop.
Alison o Alvie blev döpta och mina gossar var faktiskt riktigt stilla i kyrkan!!!
Söta var alla 3 tjejerna=) (Aleida, Alison o Alvie).

När jag förberedde hemma innan dopet, upptäckte jag att jag bara MÅSTE fixa ögonbrynen INNAN!
Och märkte hur svidande ONT det gjorde i dag=(
Vissa dagar antar jag.
I bland gör det ont, i bland inte!
DET VÄRSTA VAR att det blev ilsket rött också=(
Men, som tur är gick det att dölja lite fint=)


Hela gänget av föräldrar och faddrar med dom små guldkornen=)

Alison???? Eller är det kanske Alvie??? INGEN ANING=)

Alvie???? Eller Alison???? FORTFARANDE INGEN ANING=)

Oliver ser ut som om han somnat=) Timmie med uppstajlat hår (inte så länge till. KLIPPNING VÄNTAR SNART!)

Ludde lyssnar intresserat!

Snö har det kommit LIIIIIITE i dag också!
Barnen är nu ute och försöker sig på att fånga de fåtalet snöflingor som inte redan blåst bort!
MEN, dom är ute i alla fall (fattar inte HUR! Det är verkligen svinkallt ute.........burr).

Nej, nu ska jag väcka Ludvig (som somnade på väg från dopet) innan risken finns att han är uppe hela natten!

Kram på er så länge:o)
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0