Dagens kommentar.....hahaha

Innan diskmaskinen ska plockas ur och innan middagsdisken ska tas hand om, måste jag bara berätta!

Jag och mina söner sitter och äter middag.
Vi pratar lite om dagen som gått och denna konversation tar plats:

Jag: Vad fick ni för mat i skolan i dag?
Timmie: BRA!
Jag: Va???????
Oliver: Fisk och hemmagjord potatis.....................(en lååååång paus, då jag funderar på VAD hemmagjord potatis är)............................mos!!!

Hahahahahaha=)
Underbart=)
Han satt nog i helt andra tankar för tillfället och kom på sig själv=)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jiggory

HAHAHA tror att våra stora söner brås på sin MOR XDD

Eller kanske inte :))

2008-11-12 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0