Dagen i dag!

Började tidigt och slutade även tidigt på jobbet!
Niiiiice=)
Oliver o Timmie har spenderat eftermiddagen på kalas hos en kompis.
Joel o Ludvig har varit här hemma o lekt (jag med).

Vikten vill ni säkert veta!!!
-3 kilo=)
INTE ILLA! MEN, jag tycker att det går trögt!
Helst skulle jag sett att det bara rasade av mig, men det är ju inte bra (säger dom som vet).

I morgon blir det dop till Alvie o Alison.
Snaaaaart är jag färdig med deras doppresenter=)
Har förresten köpt varsin liten present också.

Annars?
Nu stundar Bolibompa och efter det Barda.
Sedan SÄNGEN för mina gossar.



Tänker på dig titt som tätt och kan fortfarande inte förstå att du är borta.
Att jag aldrig kommer att träffa dig, prata med dig eller höra din röst!
Det känns vemodigt och tråkigt och jag vet hur mycket barnen saknar dig!!
Önskar att du kunde komma tillbaka!
Du är saknad och du finns i mina tankar allt som oftast.
En låt som påminner om dig kan få tårarna att rinna.

I dag är det 3 månader sedan vi satt hos dig din sista stund.
Då - med tungt hjärta, tårar, vrede mot sjukdomen och sorg.
Nu - med minnen och saknad.
Alldeles för tidigt var du tvungen att lämna oss alla.
Lämna min mamma som stod dig så nära.
Lämna fisket och havet.
Lämna skog och mark.
Du har lämnat oss alla med stor saknad!




Well, that's all for now=)
Kramar Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0