Bilder=)

Här kommer lite bilder från kalaset vi hade för Joel i eftermiddags=)

 Tårtan (som jag för övrigt inte åt en bit av!!!)
 Nova, nyklippt och glad=)
 Micke (som helst inte ville vara med på kort)
 Melissa o Andrea  Jonna=)  Andrea=)
 Långhåriga Tamman  Emmy  Liam
 Svärmor.    
Oliver o Timmie var (som vanligt) inte hemma. Ludvig syntes knappt till!!!
Och här, Joel:


I morgon har jag den värsta dagen på hela veckan (kan inte förstå varför dom väljer en måndag! Då är det ju tillräckligt jobbigt att gå till jobbet). Börjar 8 och har 2 kurser under dagen. Sedan har vi personalmöte från 17-20!!!
Inte vidare kul=( Hem, ta hand om barnen så dom kommer i säng och sedan upp dagen efter så att barnen är på plats på dagis/fritids 06:15!!!
HORIBELT!!!!!

Nu ska jag sätta mig i soffan 5 minuter innan jag börjar plocka fram barnens kläder inför morgondagen!

See you all later=)
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0