Advent - NU?

Snart är det första advent och alla stakar och stjärnor kommer upp i våra förnster.
Men inte hos alla!!!!
När jag körde förbi gamla "Kaprifolskolan" förut upptäckte jag att någon tänt en adventsstake i fönstret.
Jag HOPPAS att dom bara kollade att den funkade, för det känns lite väl tidigt nu........eller???

Nu har jag simmat mina obligatoriska 1500 metra. Och det var som vanligt skönt.
Förutom på en punkt!!!
Jag BRUKAR ta för vana att gå in långsamt dom första 3-4 rundorna.
Men i dag ökade jag drastiskt takten efter 2.
DUMT GJORT........om jag får säga det själv.
Jag lyckades att sträcka insidan av låret och fick sedan pina mig igenom resten=(

MEN SKAM DEN SOM GER SIG!!!!!

Jag klarade det i alla fall och har lärt mig hur jag INTE ska göra=)

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: eva

om man åker runt lite i hunnebo och kollar så e de ett par redan som har satt upp både ljustakat och gardiner...håller med dig alldeles för tidigt...1 advent då skall de upp:)...längtar

2008-11-14 @ 08:46:44
Postat av: Kristin

diktig du e! Jag abslou för tidigt att tända den nu..! man måste vänta in den speciella dagen sörrö...

2008-11-14 @ 11:04:47
URL: http://kristin84.blogg.se/
Postat av: Marie

Alldeles för tidigt.. suck för puckon..

Stolt över att du trots allt tar dej igenom alla simtag utan att drukna =)

2008-11-14 @ 14:56:07
URL: http://marijj.blogg.se/
Postat av: Jenny

HEJJA MAJA!

Du är så duktig med träningen. Har du gått ned något?



Klart det är för tidigt att sätta upp stakar. Man får ju försöka hålla på traditionerna lite annars tappar de ju känslan.



Kram

2008-11-18 @ 00:16:16
URL: http://jenniemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0