68 = 1700.....DET NI!!!!

Kom från simningen för en stund sedan.
Har tagit för vana att simma 1500 meter (60 längder).
Men i dag slog jag på stort=)
68 längder blev det=)
Suveränt BRA!!!
1700 meter.
Vad blir det nästa gång tro?

Vägning då?
För mig går det bra!
Ska ställa mig på vågen i morgon tänkte jag.
Har inget godissug alls längre (tro't eller ej) och det känns så himla skönt=)

I går hade jag en skitdag på jobbet=(
Många barn och sen dag.
Men i stället för att jag skulle hämta upp dom vid 18-tiden, hämtade min underbara mamma barnen vid 16-tiden.
Kan ni ens föreställa er känslan av att stiga in genom dörren här hemma och välkomnas av min mamma och mina barn=)
OCH MAT!
Mamma hade gjort ugnstekt falukorv med mos o grönsaker. Grymt gott=)
Precis såna spontana saker som uppskattas när man själv är helt slutkörd!!!
TACK MAMMA FÖR ATT DU ALLTID STÄLLER UPP OCH FÖR ATT DU FINNS=)
JAG ÄLSKAR DIG!!!

Nu ska jag snart kojsa!
Tuppen behöver någon som väcker honom i morgon och jag är den utvalda!
Tiiiiiidig morgon (04:45)=(
MEN, jag slutar ju tidigt............skönt på en fredag=)

Over and out amigos!
Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

För mej e du en enastående kvinna...

2008-11-21 @ 15:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0