What's new???

I går orkade jag inte göra något inlägg, så här kommer lite om vad som hände!

Dagen började som vanligt med barn till skola o dagis. Sedan gick jag o Ludvig till farmor och där hade Ludde riktigt kul! Han cyklade, gungade och lekte i sandlådan=) Helt slut när vi sedan kom hem för att göra oss i ordning inför hämtningen av Joel. SÅÅÅÅÅ slut så han somnade i fotöljen=)))

Hämtade Joel o lagade lunch. Oliver o Timmie följde med en kompis efter skolan och kom först efter judon. Alltså 19:30!!! Huuuuga.....saknade dom under dagen=)

När vi varit på konsum och handlat, klämde vi in en tur till lekparken också=)
     

Väl hemma kom min mamma förbi med en spruta i högsta hugg!!! Äntligen skulle jag få allergisprutan för i år! Tycker INTE om när allt pollen flyger runt i luften och orsakar kaninögon, rinnande näsa och 100-talet nysningar på en dag=( Men nu ska jag klara mig hela sommaren=)))) Gött e de!!!

Vi hann med en tur till Nova och alla barn på gatan också. Joel och Ludvig hade jätteroligt hela tiden!
Hoppa studsmatta, cykla, gunga, köra bil, leka i sandlådan var några av aktiviteterna de gjorde=)
           

  

Efter en dag med mycket lek var det dags för duschen, för direkt rena var barnen inte=)
                     Sen slocknade Ludvig som ett ljus=))))

Oliver o Timmie kom hem från judon och fick också dom besöka duschen! När ALLA barn var färdiga var det äntligen min tur! Underbart!!!

I går tog jag kort på några fina träd och växter vi hittade när vi gick från dagis! Titta o njut=)
         

Hittills i dag:
Oliver o Timmie är i skolan o Joel är på dagis......som vanligt!
    
Jag och Ludvig har hunnit med en vända till konsum. Utanför på en bänk hade vi pickninick med vindruvor. Mmmmmm, skönt att bara sitta och slappa ett par minuter.

Rullade hemåt och sprang runt på utsidan en stund. När vi kom in satte jag mig och gosade en liten stund i soffan med Ludvig.....och han SOMNADE!!! Så nu ligger han i soffan och sover så sött! Det lär inte bli någon rolig eftermiddag eftersom han sover så här tidigt!!! Men....vi får väl hitta på nåt roligt senare=)

image335

Nu ska jag flytta över Ludde till vagnen så att vi kan hämta Joel!
Vi hörs senare=)
Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0